Klantbeleving, omdat iedereen daarin het verschil kan maken.Klantbeleving en sales

Wanneer je als bedrijf de klant ‘centraal stelt’, doe je dat zonder het de klant te vragen. Is dat wel de plek waar hij wil zijn?

Progress to Go biedt trainingen aan op het gebied van klantbeleving. Hierin leert jouw organisatie te denken vanuit de klantbehoefte en te communiceren en handelen op klantgerichte wijze.

De training sluit aan bij de behoefte die jij hebt, welk probleem jij wilt oplossen. Daarom vindt eerst altijd een gedegen vooronderzoek plaats.

Het resultaat

Na de training zullen de deelnemers  zelfverzekerder en met meer plezier de klanten te woord staan. Dit leidt tot zeer tevreden en enthousiaste klanten. Klanten die zorgen voor continuïteit en graag ambassadeur willen zijn.

Wat komt er aan de orde?

Zoals gezegd, het is maatwerk maar om een indruk te geven welke thema’s zoal aan de orde kunnen komen:

  • Wat wil jouw klant?
  • Klantgericht luisteren
  • Assertiviteit
  • Regie houden zonder te drammen
  • Omgaan met tegengas
  • Impact van (non)verbale communicatie
Bel ons gelijk
Stel een vraag